Pomoc

  • Jak zamówić książeczkę z moim dzieckiem w roli głównej?
  • Aby spersonalizować i zamówić książeczkę, należy wykonać następujące czynności:

    Wybierz książeczkę, która najbardziej Ci się podoba i która Twoim zdaniem jest odpowiednia dla Twojego dziecka.

    Kliknij „Spersonalizuj książeczkę”. 

    Wypełnij wszystkie pola informacjami, które mają znaleźć się w książeczce. Ważne jest, aby wszystkie pola były wypełnione, a co najważniejsze, żeby były wypełnione POPRAWNIE.

    Wybierz płeć, kolor włosów i skóry małego bohatera, a następnie wybierz kolor włosów i skóry pozostałych postaci.

    Kliknij „Gotowe!”.

    Sprawdź, czy informacje wprowadzone na tej stronie, jak i na stronie tytułowej są poprawne i zgodne z Twoimi oczekiwaniami.

    Jeżeli znajdą się błędy w informacjach, kliknij „Edytuj informacje”.

    – a jeżeli wszystko wygląda prawidłowo, kliknij „Dodaj do koszyka”.

    Przeglądnij zamówienie i kliknij „Przejdź do kasy”.

    Wprowadź informacje dotyczące dostawy i numer telefonu

    Zaakceptuj nasze warunki sprzedaży

    Nastąpi przekierowanie do bezpiecznego okna płatności 

    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące konkretnej książeczki, jak i procesu zamawiania, możesz zawsze napisać do nas na adres info@mojaksiazeczka.pl

    Jak zamówić plakat dla mojego dziecka?
    Aby spersonalizować i zamówić plakat, należy wykonać następujące czynności:
     
    Wybierz plakat, który najbardziej Ci się podoba i który Twoim zdaniem jest odpowiedni dla Twojego dziecka.

    Wypełnij wszystkie pola informacjami, które mają się znaleźć na plakacie (Imię, data urodzin, motyw kolorystyczny i styl czcionki). Ważne jest, aby wszystkie pola były wypełnione, a co najważniejsze, żeby były wypełnione poprawnie.

    Kliknij "Zapisz i kontynuuj".

    Sprawdź, czy wprowadzone informacje są poprawne.

    Jeżeli znajdą się błędy w informacjach, kliknij: "Edytuj informacje"
    - a jeśli wszystko wygląda prawidłowo, kliknij "Dodaj plakat do koszyka". 

    Zaakceptuj nasze warunki sprzedaży.

    Przeglądnij zamówienie i kliknij "Przejdź do kasy".

    Wprowadź informacje dotyczące dostawy i numer telefonu.

    Nastąpi przekierowanie do bezpiecznej metody płatności.

    Zaraz po zrealizowaniu zamówienia otrzymasz od nas potwierdzenie na adres e-mail. Zachęcamy do ponownego sprawdzenia, czy wszystkie wprowadzone informacje są prawidłowe, aby na plakatach nie wystąpiły żadne błędy. Pamiętaj, że masz 1 godzinę na zmianę informacji w zamówieniu, zanim trafi ono do produkcji. Po upływie godziny nie będzie już można dokonać żadnych zmian.

    Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące konkretnej książeczki, jak i procesu zamawiania, możesz zawsze napisać do nas na adres info@mojaksiazeczka.pl 

  • Czy istnieją ograniczenia co do długości imienia dziecka?
    Nie, ale pamiętaj, że bardzo długie imię może spowodować przesunięcia w tekście i wynikające z tego pewne wyzwania dla całego projektu.

  • Czy można zmienić kolor skóry postaci występujących w książeczce?
    Tak. Zamawiając książeczkę, sam decydujesz o kolorze skóry i włosów każdej z postaci. Dzięki temu ilustracje w książeczce Twojego dziecka stają się unikalne.

  • W jednym z pól sugerujecie, aby wpisać imię np. dziadka, ale moje dziecko nie ma już dziadków. Czy możliwe jest wprowadzenie do historii innej postaci?
    Tak, chyba że postać dziadka jest już wpisana w daną historię. W innym przypadku zawsze mozesz wprowadzic do historii postać wujka, sąsiada lub przyjaciela Twojego dziecka.

  • Co się stanie, jeśli w trakcie personalizacji/zamawiania książeczki ominę jakieś pole, albo wpiszę nieprawidłowe imię?
    Tej informacji będzie oczywiście brakować, natomiast błędna informacja może pozbawić tekst sensu! Dlatego niezwykle ważne jest, aby podczas zamawiania zawsze wprowadzać prawidłowe informacje.

  • Czy mogę mieć pewność, że przy wysyłce książeczki bezpośrednio do dziecka, nie będzie wewnątrz przesyłki żadnej faktury lub podobnych dokumentów? 
    Wszystkie faktury, potwierdzenia zamówień i inne informacje o cenach będą wysyłane mailem na adres podany przy składaniu zamówienia.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia od momentu jego złożenia?
    Czas realizacji zamówienia wynosi 3-4 dni robocze, po czym książeczka natychmiast jest wysyłana do Ciebie.

  • Czy płacenie kartą płatniczą na tej stronie jest bezpieczne?
    Oczywiście. Korzystamy z serwisu Adyen. Przeczytaj więcej o Adyen na stronie: https://www.adyen.com/pl_PL/

  • Jakie są koszty transportu?
    Koszt wysyłki jednej książeczki Pocztą Polską to 15 PLN.

  • Co mam zrobić, jeśli w otrzymanej książeczce występują błędy?
    Jeżeli wbrew oczekiwaniom pojawi się w zamówieniu jakiś błąd, prosimy o natychmiastowy kontakt na adres info@mojaksiazeczka.pl, tak abyśmy mogli jak najszybciej zareagować.
    Chociaż, jeśli błąd został popełniony w trakcie składania zamówienia (np. w wyniku podania nieprawidłowych informacji), to wymiana książeczki nie będzie możliwa. Mimo wszystko prosimy o kontakt w celu znalezienia satysfakcjonującego dla Ciebie rozwiązania

    Jak złożyć reklamację uszkodzonej przesyłki?
    Jeśli zdarzył się wypadek i Twoja paczka została uszkodzona w drodze do Ciebie, proszę się z nami skontaktować pod adresem info@mojaksiazeczka.pl a na pewno pomożemy. Proszę pamiętać o podaniu numeru zamówienia i załączeniu zdjęć uszkodzeń.